Klubová výstava výstava kólií a šeltií Hurbanovo 30.04.2011

01.05.2011 11:42

 Včera sme si užívali krásny deň v Hurbanove. Carneval získal svoje ďalšie R-CAC a Bessynka sa rozhodla, že tento deň patrí jej. Najprv ma prekvapila získaním prvého CAJC-a, ale do kolien ma dostala svojím titulom BIS JUNIOR. Vedela som, že mám doma úžasné psíča a hodnotenie pani Eleny Balázsovits mi urobilo velikánsku radosť. Takže okrem výbornej povahy je ešte aj krásna :))

Po dlhšom uvažovaní som prišla na to, že možno zlomenina nôžky u Bess neostala celkom bez následkov. V posudku sa zjavilo niečo o vlnení hornej línie v pohybe. Škoda, že pri tej eufórii a množstve príjemných situácií, ma táto možnosť nenapadla hneď a neskonzultovala som si to s pani Balázsovits.

použitá upravená fotka z https://collies.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=90&Itemid=83